BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 07, 2011

ampunkan syerr docter

dh sminggu aku kerja kt ward...ward surgical lak tu...tak menang kaki la jgk kan berjalan..letih bebenor..mcm biasa la..kalaw dh masuk ward,xpenahnya xwat salah wlupun sehalus zarah..berbulu tlinga aku dnga pengajar duk ngepek..bytheway, thats okay je, ! xrasa mcm nak bunoh diri pun..haha...satu ja msalah aku bla masuk ward kat hospital raja perempuan zainab nie...aku tak pehe bahasa klate ni molek molek...mmg kalte pekat piang kott...guano mao pehe nyor...almaklumla,kdg patient my dri mcm2 tmpat...ada tgah,ada hulu.,ada center...haha..ada pagi tu masuk ward kol 7 pagi bersamaan 7 april tahun arnab..ada sowg doc mmg hnsem ..janggut haluihh bebenor..tinggi..perghh...mmg ecemm..hahhaha..dya keloi aku soh wat pa tataw..then aq tnya dya skali lg,apa dya doctor?? dya repeat lg..aq tnya lg..haa??? so..dya repeat lg..las las aq pun..ya ..ya...(smbil angguk pala bukan men) tp spatah haram pun aq tak pehe..(xfaham),..aq kata sat2..then aq trus pi wat keja len..wakakkakakkaka!!!!sekali aq tgok doc 2 dri jauh..duk tggu sumtin kat  sum1 patient..aq tertnya2..'tggu aku kah ?' mampus la aq kan....muka doc 2 dh mula tensionnnn ( xhnsem dh la)...las las aku habaq kt kawan aku kata doktor 2 panggil dyaa...so kwn aku pon pi la...then xlama pas 2 aku tnya doc nak apa??? adesss..rupanya soh assist dya ja pun..sbb patient yg dya nak wat treatment 2 pompuan/..alahai..kesian kan doctor,,.kna buli dri segi mental oleh misi afifah..hahahahhaaa...lepas 2 aku ternampak dia bru kuar dri blik treatment,,gua pikirin, dya x kan cam muka aku..tp trnyata dri jauh dya pndang aku smcm jaaa...MACAM DLM GAMBAR YG TERTERA DI TAS NI... 2 laa...len kali cakap bhasa melayu..bukan bahasa kelantan...hadoik!!!  aq xheran pun dya tengok aku mcm 2..juz kecut perut sikit ja..takot2 dia bgtau staf nurse aku xdngar arahan..hehe..tp lma2 muka dya kembali tersenyum..( dh hnsem balik )...bleh tahan luquih jgk doctor nihh...huahuahua! tu jala aku nak habaq mai...aku lmah sikit kot nak faham bhasa klantan..tp kalaw nak suwoh aku bwk kluaq slenk slenk klntan tu bole jgk larr...