BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 11, 2011

sebenarnyaaa..

ohh! diriku ini sedar siapa driku..tak canteq secanteq aishwarya rai..tak comel secomel moon geun yong.
tak hot se hot preity zinta,tak putihh seputihh salju..eh.. kajol..,tak tinggi setinggi nasha aziz,dipendekkan story aku nie,segala2nya tak..( kononya rendah diri la tu ) hehe. tp nak kata tadop rupa tu, tak larr..kalaw tak xda la pengalaman yang overload  yang aku blajar dan dpt sepanjang aku pena berGegeh2..( eh, ni mcm bangga plak,tp sebenarnya tak.. )
by the way la kan,,, yg last aku brekup, dgn si JONET ( bukan nama sebenar ),,baru2 ni jgk,,suma jady zuppppp..sekelip mata la tu maksud aku...haha.hermm..lepas brekup aku dpt taw dia dh jd baik ( yg sememangnya mmg dah baek ) tp berubah menjadi lebih baik...bila ckp tepon dgn dia.,,bermacam2 motivate kott..@ mungkin jgk ceramah ..yg dia bagi kat aku...sdikit sebanyak memberi kesan dalam lubuk hati aku ni..pada mulanya apa aku pkir,alahh..biasalah..bru lpas brekk..memg na tunjuk baikkk...ceuitttt...tp suma 2 tak..sebab aku kenal dia dh lma..i know he really2 changes!! rsa mcm na pelok plak! haha ( haram hukumnyerr..) then...apa yang aqu na ckp,,kalow ada jodoh2,ada larr..kalow xda,mungken ada yg lbih baek Tuhan na bg at kita kan..aminn..( pakat2 doa k )huhu..

aku dh lari tajuk dh niee..benda lain yang aku nak crite,,benda lain aku bikin kan..kalow na taw aku ada ciri2 laki yg aku nak ( ewwahh,,memilih pulakk minah niee..!) ahh..,tak kisahlah...aku nak taip2 jaa..bkn na thegeh hegeh,,,adesss.cerita aku yang sebenar benar lagi benar ni adalah 1st love aku ( yg sekarang sudah arwahh ) mmg terbaekkk!!! mmg betoi dgn taste aku..tapi wktu tu aku xpandai jaga lg dia sbb masih muda mudi lagi..mentah mcm keropok lekor tak goreng lagi..tuuudiiaaaaa..! tp kapel 2 tahun,dh brek,,,but still frenn..AL FATIHAH buat arwah OWN yg pergi 12/11/2010 ( lepas 2 hari besday aku )..nak dipendekkan critaa,,aku yang sebenar benar lagi benar dan benar benar benar, nak kan kumbang mcm arwah niee..na tao ta padia??nak laa..??pliss..hahhaa

  • dia manis tauu..hitam manis tapi tak hitam pun...
  • lesung pipit dalam 8 inci tak tipu
  • senyuman manis..melting melting aku ni ha
  • suara sedap? yeap! tambah bila cakap telefon,,,still kasar tp ada klembutan tu..nice suara diaa..susah nak cari nihh..huhu
  • tinggi dan tak gemuk dan tak kurus..mantainn jaa..
  • rambut cantikk..camna nak gitau ha? taktau la.tp yg penting aku suka
  • yg bes sekali,,spanjang BERGEGEH xpenah bergadohhh..uarhhh! arwah pena cakap kat aku,yang dia paling sayang dalam hbungan kita nie,sebab xpena bergadoh tu la..( rinduu sgt..:(... )
  • nakal jugak tapi nakal comel...( eh pekajadah tu ) entahla..bes dapat gurau dgn arwah..sweet sangat..
  • arwah rendah diri dan bertanggungjawab,,hormat orang tua...( sejukk x hati denga...mak mentua mesti lagi sejuk...mak aq la tuee )hehek!
  • arwah xpena menipu..ta pandai menipu..jujur sungguhh...arwah pun peramah orgnyaaa..sweett..:'(


tu lah serba sikit pasal taste yang aku selalu impikan di awang awangan..like arwahhh..tapi, sekarang aku tak kisah sangat dah..tp aku memang harapkan yang macam niee..tapi aku bukannya cerewet..macam yang aku tulih atas sekali tadi tu, aku kan tak cantek..tapi apapun aku bersyukur punya rupa yang tidak cacat, lengkap dengan segala pancaindera, walaupun hidung aku tak boleh sangkut baju, walaupun mata aku tak pakai kontet lens kaler kaler, walaupun mulut tak merekah bak delima ( aisehhh...wat ayat pasrah pulekkk )
dah dah dah..
untuk pengetahuan saudagar saudagar yang tgah baca entry aku nie, aku saje jee na crita benda ni sebab aku tenga sedeh tadi sebab seluar aku hilang .huwaaaaa..huwaaa....( tadak duet na beli baru ) apapun niat aku nak belaja sbenarnya..tapi rsanya xsalah sgt la kalow smbil belajar minum air...kononyaa..dapat oksigen lebihh la tu..huhu..wat masa sekarng aku taknak terlalu obses dalam dunia KEGEGEHAN..takut study masuk longkang pastu balik rumah mintak nak kawen..ohh tidaaa! saya takmauuu kwen tanpa segulung atau bergulung gulung ijazah ( ceh,,belaja pun mik diploma jaa..) kepada arwah,tidur lah dengan tenang di sana..,kepada yg membaca..thnks sudi denga celoteh minah yang tak cantek ni ( tp manis tu ada la sikittt )...ohkehh???!!haha..sekian...